لیست کامل طرح های توجیهی

گزارش کار آموزی در سيستم آموزش و پرورش

گزارش کار آموزی در سيستم آموزش و پرورش

گزارش کارآموزی در سيستم آموزش و پرورش با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته باشید
در زیر شما بخش کوچکی از این گزارش کارآموزی را جهت اطمینان از کامل بودن مطالب و مباحث ملاحظه می کنید دقت داشته باشید که به دلیل کپی کردن این مطلب از فایل اصلی گزارش کارآموزی سيستم آموزش و پرورش ممکن است با بهم ریختگی فونت/جداول یا نمودارها همراه باشد که قطعا در فایل اصلی چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

بي ترديد اعتبار و ارزش هر جامعه اي بستگي به ميزان معرفت و دانش و رشد علمي وفرهنگي آحاد آن جامعه داشته و در اين ميان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظيم فرابخش كه حياتي ترين عامل توسعه يعني « انسان » در آن رشد يافته و به بار و بر مي نشيند بيش از ديگر سازمانها  و نهادها بايد مورد توجه قرار گيرد . امانبايد فراموش كرد كه رسالت عظيم انسان سازي كه وظيفه اصلي انبياء نيز بوده نياز به همت مضاعف تمامي رسولان فرزانه تعليم و تربيت داشته و تا خود نخواهيم و تا متوليان اصلي دانش و معرفت خود به حركت در نيامده و اثر بخشي آموزش و پرورش را به اثبات نرسانند يقينا انتظار توجه و حمايت مادي و معنوي ازديگران ، آب در هاون كوفتن است .

خوشبختانه استان گلستان از روزگاران دور با نام جرجان و استراباد به لحاظ علمي و فرهنگي همواره بر سر زبانها بوده و از آن روز تا به امروز سير صعودي خود را با شتاب طي نموده است و انشاء ا... حركت رو به رشد در سايه عزم و اراده بلند و با استحكام پيوند خانه و مدرسه ونيز به همت تمامي كاركنان و فرهنگيان و دانش آموزان و پشتيباني مسوولين استاني همچنان به سير خود به سوي كمال ادامه خواهد داد .

 

 

 

 

تاريخچه آموزش و پرورش استان گلستان

پايه هاي نخستين نظام آموزشي در دوره اسلامي از مساجد آغاز گرديد . در قرون اوليه در جوار مساجد حجره هايي بنا گرديد تا آموزش قرآن كريم ، صرف ونحو و ساير علوم ممكن گردد . بنابراين در طول هزار و سيصد سال شهرهاي قديمي استان گلستان از مكتب خانه ها و مدارس پيشرفته ديني برخوردار بود.

نظام آموزشي جديد با نفي بنيادهاي نظام آموزشي كهن اصول جديدي در برنامه ريزي آموزشي و ارزشيابي پديد آورد كه پايه هاي نظام آموزشي جديد ما را تشكيل مي دهد . در دوره قاجاريه اميركبير به داير نمودن مدرسه دارالفنون مطابق رويه آموزشي اروپايي ها نمود . از آن پس در ساير مناطق ايران مانند استرآباد (گرگان ) ، علي آباد كتول و بندر گز نيز چنين مدارسي پايه گذاري گرديد . اين مدارس از ابتدا با تشويق و حمايت نماينده حكومت درمراكز استانها پديد آمد .

در حال حاضر اين استان با داشتن 15 اداره آموزش و پرورش و با جمعيت دانش اموزي بالغ بر 400.075 نفر در 3402  آموزشگاه و 15.913 كلاس درس و با تلاش بي وقفه 26.099 نفر همكاران محترم فرهنگي به  فعاليتهاي آموزشي و پرورشي و تعليم وتربيت اهتمام دارد .

آموزش وپرورش شهرستان كردكوي در سال 1353 تاسيس شد و در سال 1354 رسما مستقل شد. اين سازمان 1425 نفر پرسنل دارد كه از اين تعداد 98% رسمي و بقيه پيماني و حق التدريسي هستند .

 

 

«شرح وظايف پست سازماني »

 

  • عنوان پست : مدير / رييس اداره

شاغل اين پست با رعايت دقيق موازين شرعي تحت نظارت رييس سازمان آموزش وپرورش استان عهده دار درانجام وظايف زير خواهد بود .

 

  • سعي درتزكيه و الگوسازي خويش واسوه شدن براي كاركنان اموراداري و آموزشي ودانش آموزان بر اساس موازين شرع مقدس اسلام و نظام جمهوري اسلامي .
  • اهتمام در بوجود آوردن محيطي كاملا اسلامي و تقويت روح وحدت اسلامي از طريق حركت در مطابق اهداف آموزش وپرورش ونظام جمهوري اسلامي در بين كاركنان آموزشي و اداري و جلوگيري از هر گونه تفرقه و گروه گرايي .
  • اهتمام دربوجود آوردن محيطي كاملا پرورش دهنده و آموزنده منطبق با موازين اسلامي در زمينه شكوفا شدن استعدادهاي فكري كاركنان آموزشي و اداري .
  • نظارت دقيق بر نحوه رفتار و كردار كاركنان آموزشي و پرورشي واداري و خصوصا درمورد پوشش اسلامي خواهران متعلم و كارمند بر طبق موازين شرع مقدس اسلامي .
  • سعي در ايجاد ارتباط اسلامي بين كاركنان براي پيشبرد اخلاق و رفتار اسلامي آن ها
  • كوشش در اجراي صحيح و دقيق قوانين و آيين نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهاي اداري و آموزشي طبق مصوبات كميته مستند سازي استان و شهرستان .
  • تماس و هم كاري با مقامات دولتي در سطح شهرستان جهت ايجاد تسهيلات لازم در پيشبرد اهداف آموزش و پرورش .
  • تشويق وترغيب مردم به منظور همكاري و تعاون با آموزش و پرورش ( تعاونوا علي البر و التقوي )
  • اقدام به تشكيل شوراي آموزش وپرورش منطقه اي با توجه به مصوبات شوراي استان معاونت مشاركت هاي مردمي و مدارس غير انتفاعي و اقدام به انجام و بررسي آيين نامه ها و دستورالعملهاي مربوط ووظايف ديگري كه به عهده دبير شورا واگذار گرديده است .
  • نظارت بر اجراي برنامه هاي آموزشي آموزشگاهها در قالب برنامه هاي مصوب .
  • نظارت بر اجراي صحيح كار دواير اداره و كوشش در ايجاد هماهنگي آنان .
  • امضاء نامه ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها ، و احكام صادره از اداره .
  • امضاء كارنامه ها و گواهي نامه ها ، تاييديه ها و كارت شناسايي كاركنان اداري و آموزشي و غيره .
  • بازديد از آموزشگاهها و صدور دستورالعمل هاي لازم درمورد حسن اجراي برنامه ها و كارهاي اداري و آموزشي آن ها .
  • كوشش در ايجاد توسعه و تجهيزات آموزشگاههاي ابتدايي ، دوره راهنمايي تحصيلي و متوسطه ، مدارس شاهد ، مدارس غير انتفاعي و مدارس عشايري ، بزرگسالان و همچنين موسسات تربيتي ديگر نظير مهد كودك درسطح شهر باتوجه به نيازهاي حال و آتي منطقه .
  • مراقبت درتنظيم بودجه سالانه اداره و حسن انجام امور مالي .
  • مراقبت در حسن اجراي برنامه هاي امتحانات داخلي ، نهايي و متفرقه آموزشگاه ها در سطح شهر ونمايندگي ها و تهيه گزارش مربوط براي مقامات ذيربط .
  • كوشش در فراهم كردن وسايل رفاهي كاركنان اداري و آموزشي .
  • اجراي دقيق اصل تشويق و توبيخ در مورد كاركنان اداري و آموزشي در صورت لزوم و طبق مقررات مربوط.
  • نظارت مسنقيم بر كار معاونين ، مسوولان ، متصديان ، نمايندگي هاي اموزش و پرورش وساير كاركنان.
    • عنوان پست : مسوول دفتر

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي و بر طبق مقررات وظايف مشروحه زير را تحت نظارت مستقيم مدير / رييس اداره انجام ميدهد .

  • يادداشت تاريخ و ساعت تشكيل كميسيون ها و ملاقات ها و جلسات و اعلام آن به مدير مربوط يا جانشين وي .
  • ماشين كردن نامه هايي كه از طرف مدير يا جانشين وي ارجاع مي شود .
  • تعيين وقت براي مراجعه كنندگان جهت ملاقات با مدير .
  • پاسخ گويي به مراجعان تلفني و يادداشت اسامي و خلاصه درخواست ها.
  • نگهداري و بايگاني نامه و مكاتبات طبق دستور مدير يا جانشين وي در بايگاني مخصوص.
  • بايگاني پرونده هاي مورد نياز .
  • انجام ساير امور ارجاعي عند اللزوم .

 

 

 

2-1 عنوان پست : كارشناس روابط عمومي و اسناد .

شاغل اين پست با رعايت اصول و موازين شرعي و طبق مقررات تحت نظارت مقام مسوول مربوطه وظايف زير را انجام مي دهد.

  • بررسي ديدگاهها و سنجش افكار عمومي در چهار چوب وظايف و ارايه نتايج حاصل به مسوولان ذيربط به منظور طرح ها و برنامه ها و اتخاذ روش هايي براي اجراي مطلوب .
  • تحليل محتواي مطبوعات و وسايل ارتباط جمعي در خصوص برنامه هاي آموزش و پرورش و انعكاس آن به مسوولان ذيربط .
  • همكاري با مراكز و دستگاههاي فرهنگي و تبليغي كشور در جهارچوب فعاليت هاي آموزش و پرورش در سطح شهرستان / منطقه .
  • اطلاع رساني به منظور دستيابي سريع مسوولان شهرستان و منطقه به سياست ها و خطي مشي هاي دولت درخصوص برنامه هاي اموزش و پرورش .
  • برقراري ارتباط مستقيم ودو سويه با مردم و رسانه هاي خبري .
  • برگزاري ملاقات عمومي براي مسوولان اداره .
  • تهيه و تدوين اخبار ، بيانيه ها ، اطلاعيه ها ، آگهي ها وپيام هاي مرتبط با آموزش و پرورش شهرستان و منطقه و انعكاس آن در رسانه هاي جمعي .
  • اجراي بخشنامه ها و دستورالعملهاي صادره در زمينه هاي شغلي مربوط به روابط عمومي و انتشارات و اسناد .
  • تهيه گزارش هاي كلي از فعاليت هاي مديريت / اداره و جمع بندي آن ها .
  • پاسخ گويي به سوالات مراجعان و نامه هاي مردمي و مكاتبات سازمان و اداره در موعد مقرر.
  • انجام ساير امور ارجاعي عنداللزوم.

3-1 عنوان پست : كارشناس مسوول ارزيابي عمل كرده و پاسخ گويي به شكايت

شاغل اين پست بارعايت دقيق موازين شرعي وبر طبق مقررات تحت نظارت مدير/ رييس وظايف زير را انجام ميدهد :

  • فراهم نمودن زمينه اجرايي مناسب جهت اجراي دستورالعمل و بخشنامه هاي صادره در مورد فعاليت هاي ارزيابي ، عملكرد و پاسخگويي به شكايات .
  • همكاري با كاركنان مديريت / اداره در جهت فراهم نمودن زمينه هاي مطلوب انجام وظايف مربوط و اجراي صحيح قوانين و مقررات .
  • نظارت بر انجام برنامه هاي مربوط به ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات از نحوه فعاليتهاي كاركنان از طريق ارسال به موقع فرمهاي ارزيابي كاركنان به كارشناسي هاي آموزش و پرورش اعمال كنترل هاي لازم در جهت تنظيم انها وانجام راهنمايي هاي لازم در اين زمينه .
  • همكاري و نظارت بر فعاليتهايي كه درمورد برقرراي امتيازات شغلي كاركنان واحدهاي اداري و آموزشي از طريق نتايج ارزش يابي هاي به عمل آمده صورت مي گيرد.
  • نظارت بر نحوه انتصاب و عزل مديران ومعاونين واحدهاي اموزشي و ارسال فرم هاي آماري مربوط در پايان هر يك از فصول 4 گانه به سازمان .
  • ارسال فرمهاي اماري بازرسي هاي انجام شده وشكواييه هاي مورد رسيدگي به سازمان در موعد مقرر.
  • همكاري با مامورين اعزامي از سوي بازرسي كل كشور وانجام اقدامات لازم درمورد گزارش هاي واصله در صورت صدور دستور از طريق مدير / رييس .
  • بررسي گزارشها و شكايت واصله از سوي ارگان ها وافراد از نحوه كار كاركنان اداري و آموزشي وتهيه گزارش هاي لازم در اين زمينه جهت استحضار مدير / رييس .
  • بررسي نحوه عملكرد مديران مدارس و كاركنان اداري و آموزشي با مراجعان وتهيه گزارش هاي لازم در اين زمينه جهت استحضار مدير / رييس .
  • بررسي ريشه ها و علل نارضايتي هاي احتمالي مردم از كارشناسي ها و واحدهاي آموزش تابعه و تهيه گزارشهاي مستند دراين زمينه جهت استحضار مدير /رييس .
  • پيگيري بخشنامه و دستورالعملهاي صادره از طرف واحد ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات .
  • شركت در جلسات شوراي معاونين مديريت / اداره و انجان وظايف مربوط به دبيري شوراي مذكور.
  • راهنمايي كارشناسان ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات شهرستانها و منطقه تابعه درانجام وظايف شغلي مربوط .
  • تجزيه وتحليل عمكرد و احد ها و كاركنان بر اساس بازرسي هاي انجام شده .
  • تهيه پيشنويس گزارشات و مكاتبات مربوط .

4-1 عنوان پست : كارشناس امور زنان و مشاور مديريت

شاغل اين پست با رعايت ضوابط شرعي وبر اساس آيين نامه اجرايي امور زنان سازمان و وزارت متبوع وظايف مشروح زير را تحت نظارت مدير / رييس اداره انجام مي دهد .

  • بررسي و ارايه راهكارهاي مناسب جهت رشد همه جانبه دختران و رفع محروميت از آنان درعرصه هاي مختلف آموزش وپرورش با توجه به بافت فرهنگي واجتماعي شهرستان / منطقه .
  • ارايه ديدگاههاي مشاوره اي به مدير / رييس اداره در زمينه مسائل مربوط به زنان .
  • بازديد از آموزشگاههاي دخترانه به منظور شناخت مسائل زنان .
  • ارايه گزارش مستمر از فعاليت هاي انجام شده به امور زنان سازمان .
  • پيگيري و نظارت دقيق بر اجراي طرح هاي استثنايي و ملي بر اساس شيوه نامه ارسالي .
  • شركت فعالانه درگردهمايي ها و نشست هاي امور زنان سازمان .
  • شركت فعال در جلسات فرمانداري و تشكل هاي مرتبط با مسائل زنان .
  • ارسال طرح ها و برنامه هاي پيشنهادي با توجه به نيازهاي منطقه به منظور جذب اعتبار 30228 استاني .
  • انجام ساير امور وارجاعي در صورت لزوم .

5-1 عنوان پست : كارشناس امور حقوقي ، املاك و حمايت قضايي كاركنان .

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي و طبق مقررات تحت نظارت
مدير / رييس اداره عهده دار وظايف مشروحه ذيل مي باشد .

  • تعقيب دعاوي شهرستان و آموزشگاههاي تابعه در مراجع قضايي با نظر مديريت شهرستان و كارشناسي حقوقي استان .
  • اظهار نظر درباره انعقاد قراردادهاي شهرستان و آموزشگاههاي تابعه با موسسات و افراد به لحاظ رعايت موارد حقوقي و قضايي .
  • اظهارنظر مشورتي نسبت به استعلاميه هاي واحدهاي شهرستان درموارد حقوقي و قضايي .
  • تعقيب دعاوي واحدهاي تابعه شهرستان عليه اشخاص حقيقي و حقوقي با نظر مديريت شهرستان و كارشناسي حقوقي استان .
  • شركت در جلسات رسيدگي و دادرسي دردادگاههاي مربوطه و دفاع از حقوق آموزش وپرورش درمورد ادعاي اشخاص حقيقي و حقوقي با هماهنگي كارشناس حقوقي استان .
  • اقدام نسبت به وصول هرينه تحصيلي اشخاص متعهد به خدمت كه به تعهد خود عمل نكرده اند .
  • انجام مشاوره و ارشاد قضايي متقاضيان حمايت كاركنان .
  • تهيه پيشنويس مكاتبات مربوط .
  • تهيه و تنظيم گزارشات و مكاتبات لازم .
  • پاسخ گويي به سوالات مراجعان مربوط.
  • انجام ساير امور و ارجاعي در صورت لزوم.

6-1 عنوان پست : كارشناس حراست

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي و بر طبق مقررات اداري و مالي تحت نظارت مدير / رييس اداره وظايف زير را عهده دار مي باشد .

  • همكاري با مدير / رييس اداره درانجام وظايف محوله
  • بررسي گزارش هاي واصله از سوي منابع ذيصلاح
  • بررسي وضع حراستي دستگاه متبوع و تهيه گزارشات لازم جهت مقامات مسوول
  • دريافت اسناد و مدارك محرمانه واصله و حراست از آن ها بر اساس مقررات مربوط.
  • بازديد از واحدهاي تابعه مديريت / اداره بر اساس گزارش هاي واصله
  • شركت در جلسات ، سمينارها ، و گردهمايي مربوطه .
  • ارايه نظرات وپيشنهادات اصلاحي در جهت رفع نقايص و بهبود روشهاي حراستي به مقامات مافوق مربوطه .
  • بررسي هاي مستمر در جهت حصول اطمينان از رعايت اصول حراستي درامور مكاتباتي و مخابراتي و همچنين تهيه گزارشات لازم دراين زمينه .
  • نظارت و مراقبت بر كليه امور مربوط به حراست و انجام اقدامات لازم به منظور پيشگيري از حوادث غير مترقبه .
  • تهيه پيش نويس مكاتبات و گزارش هاي مربوط .
  • پاسخ گويي به سوالات مراجعين مربوطه .
  • انجام ساير امور ارجاعي مربوط عنداللزوم .

7-1 عنوان پست : كارشناس مسوول/ كارشناس گزينش

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي و بر طبق مقررات تحت نظارت مدير / رييس اداره وظايف مشروحه زير را عهده دار است .

  • رعايت قسط و عدل اسلامي در انجام وظايف محوله با توجه به دستورالعمل ها وضوابط مصوب .
  • مطالعه و رعايت بخشنامه ها و دستورالعمل هاي مربوطه .
  • مطالعه مستمر بخشنامه ها و دستورالعمل هاي تحقيق .
  • مسووليت حسن اجراي بخشنامه هاي گزينش در منطقه مربوطه .
  • همكاري و هماهنگي با رييس و معاونين / مديريت / اداره آموزش و پرورش مربوطه .
  • ارايه برنامه انجام كار براي عوامل تحت نظر و پيگيري و نظارت بر عملكرد ايشان .
  • شناسايي منابع موثق جهت انجام تحقيقات ويژه و ارزيابي مستمر منابع .
  • انجام تحقيقات ويژه كه از سوي مسوول مافوق ارجاع مي گردد .
  • رعايت ضوابط و دستورالعمل ها و روشهاي ابلاغي درانجام تحقيقات ويژه .
  • تنظيم سوايق منابع ويژه جهت انجام تحقيقات ويژه و ارايه به مسوول تحقيقات جهت نگهداري در بانك منابع .
  • تنظيم برنامه زماني ملاقاتها وايجاد ارتباط مناسب با منابع و مراكز اطلاعاتي.
  • برقراري ارتباط با مراكز و تدارك لازم جهت انجام ماموريت هاي محوله و پيگيري جهت فراهم آوردن آن ها از طريق مسوولين مربوطه .
  • انجام ساير امور ارجاعي عنداللزوم .

8-1 عنوان پست : كارشناس مسوول انجمن اولياء و مربيان

شاغل دراين پست با رعايت موازين شرعي و طبق مقررات اداري و مالي تحت نظارت مدير /رييس اداره وظايف ذيل را عهده دار است .

  • برنامه ريزي و تمهيد مقدمات در زمينه بزرگ داشت هفته پيوند و نظارت بر انتخابات انجمن اولياء و مربيان مدارس .
  • ارتباط با شخصيت هاي مذهبي ، فرهنگي ، اجتماعي ، سازمان ها ، ارگان ها ، ادارات ، موسسات خيريه ، خيرين ورسانه هاي گروهي به منظور تحقق اهداف انجمن اولياء و مربيان.
  • شركت در جلسات مجمع عمومي اولياء و مربيان و تشكيل جلسات با اعضاي انجمن اولياء و مربيان مدارس به منظور تشريح و تبيين اهداف انجمن اولياء و مربيان
  • برنامه ريزي به منظور سازمان دهي و نظارت بر سرويس اياب و ذهاب دانش آموزان
  • تلاش در جهت اشتراك مجلات و انتشارات انجمن اولياء و مربيان توسط اولياء ومربيان .
  • برنامه ريزي به منظور توزيع مناسب هداياي مردمي جشن عاطفه ها بين دانش آموزان نيازمند .
  • همكاري و ارتباط مستمر با كارشناسي انجمن اوليا ء و مربيان استان و شركت در برنامه ها و جلسات توجيهي .
  • همكاري با معاونين اداره وساير كارشناسان درانجام وظايف مربوطه.
  • تهيه گزارش ها و پيش نويس ها ي لازم جهت مقامات مافوق .
  • پاسخ گويي به سوالات مراجعان
  • ساير امور عنداللزوم و

9-1 عنوان پست : كارشناس توسعه مشاركت هاي مردمي و امور شوراهاي آموزش و پرورش .

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي بر طبق مقررات به وظايف مشروحه زير نظر مدير / رييس اداره انجام وظيفه مي نمايد .

  • همكاري با مدير / رييس در انجام وظايف مربوط به امور شوراي آموزش و پرورش
  • پيگيري مصوبات و پيشنهادات شوراي شهرستان و انجام وظايفي كه دراين رابطه از طرف شورا به وي محول مي گردد .
  • تهيه دستور كار جلسات شورا با هماهنگي مدير / رييس آموزش و پرورش و دبير خانه شوراي شهرستان و منطقه و ارسال آن براي اعضاي شورا .
  • ارسال مصوبات و پيشنهادات شورا براي اعضاء ادارات وافراد ذيربط و پيگيري لازم به منظور اجراي آن ها طبق مقررات .
  • ارسال دستور جلسات و خلاصه نتيجه مذاكرات شورا براي نمايندگان استان مربوطه در مجلس شوراي اسلامي تا در صورت تمايل در جلسات شركت نمايند .
  • برقراري ارتباط اصولي بين شوراهاي آموزش و پرورش شهرستان / منطقه با شوراي استان .
  • تهيه گزارش جامع از فعاليت هاي كمي و كيفي در امور شوراهاي شهرستان / منطقه به منظور ارايه به شوراي استان
  • انجام اقدامات لازم در رابطه با انتخاب مجدد اعضاء پس از انقضاي مدت ماموريت آنان و يا انحلال شورا و جانشين نمودن .
  • افرادي كه به عللي از عضويت شورا كناره گيري و يا فوت نموده اند به ترتيب مقرر در قانون و دستورالعمل هاي مربوط.
  • دريافت و مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل ها و آيين نامه هاي مربوط كه از سوي سازمان و يا وزارت متبوع ابلاغ گرديده است به منظور ايجاد اقدامات لازم.
  • تهيه پيش نويس مكاتبات لازم .
  • انجام ساير امور ارجاعي مربوط عنداللزوم .

 

 

 

10-1 عنوان پست : كارشناس امورمدارس غير انتفاعي و آموزشگاه هاي علمي آزاد دوره هاي مختلف تحصيلي

شاغل اين پست با رعايت موازين شرعي و بر طبق مقررات تحت نظارت مدير / رييس اداره عهده دار وظايف مشروحه زير است :

  • انجام بررسي هاي لازم درخواست تاسيس مدارس غير انتفاعي با نظر رييس مديريت / اداره .
  • جمع آوري اطلاعات و مدارك مورد نياز به منظور بررسي فعاليت هاي مدارس غير انتفاعي و آموزشگاههاي علمي آزاد در سطح شهرستان / منطقه .
  • همكاري با كارشناسان امتحانات درخصوص انجام امور امتحانات مدارس غير انتفاعي .
  • همكاري با كارشناسان آموزش دوره هاي تحصيلي مختلف در خصوص امور آموزش و پرورش واداري مدارس غير انتفاعي .
  • نظارت لازم در خصوص اقدامات مالي و ميزان اخذ شهريه درمدارس غير انتفاعي شهرستان / منطقه و طرح هاي مورد اجرا .
  • ارايه طرح هاي لازم به منظور شناساندن اهداف قانون تاسيس مدارس غير انتفاعي به مسوولان و مردم در سطح شرهستان / منطقه و اهتمام درتوسعه مدارس غير انتفاعي
  • شركت در جلسات و كميسيون هاي مربوط .
  • تهيه پيش نويس مكاتبات و گزار شهاي لازم .
  • پاسخ گويي به سوالات مراجعين


فرمت گزارش کارآموزی سيستم آموزش و پرورش:ورد (word) با پسوند داک(Doc)
تعداد صفحات گزارش کارآموزی:77 صفحه


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file6_1897247_1715.zip56.6k





بسته ویژه افزایش قد

بسته ویژه افزایش قد این متد توسط دکتر فلیپ میلر ابداع شده ایشان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین متخصص درمان های طبیعی است. این تمرینات ورزشی برای بعد از بسته شدن صفحات رشد در نظر گرفته شده است که موجب افزایش قد شما به میزان پنج تا دوازده سانتی متر می شود. تمرینات ورزشی این متد ضمن رفع مشکلات ستون فقرات به تدریج با افزایش ضخامت دیسک های غضروفی که بین 25 مهره کمر قرار گرفته اند موجب افزایش قد می شود.به طور مثال وقت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه