دانلود مستقیم

طرح های توجیهی,تحقیق های آماده و فایل های ویژه

لیست کامل طرح های توجیهی

تحقیق آماده تغذیه ورزشکاران

تحقیق آماده  تغذیه ورزشکاران

فایل تحقیق آماده با موضوع تغذیه ورزشکاران را می توانید از طریق گزینه هایی که در قسمت پایینی صفحه قرار داده شده دریافت کنید.برای دانلود فایل این مقاله آماده که با فرمت ورد(word) و با پسوند Doc و کاملا قابل ویرایش با فرمت مناسب برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان تهیه شده لازم است در ابتدا از قسمت پایین پس از وارد کردن ایمیل پرداخت اینترنتی را انجام داده سپس لینک دانلود مقاله تغذیه ورزشکاران را مشاهده و همچنین یک نسخه از لینک دانلود تحقیق تغذیه ورزشکاران که به صورت اختصاصی برای شما پس از پرداخت ساخته شده برایتان به آدرس ایمیلی که قبل از پرداخت وارد کرده اید ارسال خواهد شد.این مقاله کاملا جامع و کامل می باشد و برای ارائه به اساتید،معلمان و همچنین افزایش معلومات مناسب می باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این تحقیق را مشاهده کنیم.

در این قسمت شما صرفا بخش ابتدایی این تحقیق آماده را مشاهده می کنید همانطور که می دانید چون این قسمت از تحقیق از فایل ورد کپی شده در آن احتمالا بهم ریختگی فونت ها و یا همخوانی نداشتن مطالب و همچنین نداشتن تصاویری که احتمالا در فایل ورد اصلی موجود است باعث می شود زیبایی فایل اصلی را نداشته باشد برای مشاهده بهترین کیفیت و مطالب به طور کامل ابتدا مبلغ را از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید و سپس فایل اصلی را دریافت کنید
:::قسمت ابتدایی تحقیق تغذیه ورزشکاران(صرفا جهت اطمینان) برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::

تغذیه ورزشکاران
در سال‌های اخیر به‌دلایل مختلف (سلامت و تناسب اندام) بسیاری از افراد، ساعاتی از شبانه‌روز را به ورزش کردن می‌پردازند و عده‌ای هم (خصوصاً آقایان) با توجه به توصیه مربیان خود در کنار ورزش از رژیم‌های غذایی خاصی استفاده می‌کنند. که بسیاری از این توصیه‌های رژیمی صحیح نمی‌باشند و ممکن است سلامت این ورزشکاران را به خطر بیندازد زیرا بسیاری از افرادی که از این توصیه‌ها استفاده می‌کنند ورزشکاران غیرحرفه‌ای هستند
ورزشکاران دو دسته‌اند: ورزشکاران حرفه‌ای و ورزشکاران غیرحرفه‌ای

ورزشکار حرفه‌ای به کسی می‌گویند که شغلش ورزش است، یعنی به‌طور تمام‌وقت در یک رشته ورزشی فعالیت دارد و برای مسابقه تمرین می‌کند، مانند فوتبالیست‌ها.
ولی افرادی که برای تفریح و سرگرمی و یا لاغر شدن ورزش می‌کنند، ورزشکار غیر حرفه‌ای‌ هستند.
ورزش‌ها هم دو دسته‌اند: ورزش‌های هوازی یا استقامتی مثل شنا، فوتبال، دو میدان؛ و ورزش‌های غیرهوازی یا قدرتی مثل کشتی، وزنه‌برداری، بدنسازی. این‌ها هم مشابه نیستند و هرکدام تغذیه خاص خود را دارند
هرچه‌قدر مدت ورزش بیشتر شود سوخت به سمت هوازی و استفاده از چربی می‌رود. در ورزش‌های بی‌هوازی که شدت ورزش افزایش می‌یابد بدن سوخت خود را از منابعی مانند غلات (نان، برنج، ماکارانی، سیب‌زمینی و ...) به‌دست می‌آورد.
عواملی که تعیین‌کننده سوخت عضلات در حین ورزش می‌باشند عبارتند از: شدت و مدت ورزش، تناسب اندام، جنس و دریافت غذایی.
نیازهای تغذیه‌ای ورزشکاران:
مهم‌ترین جزء ورزش انرژی است. افرادی که در برنامه تناسب اندام شرکت می‌کنند یعنی هفته‌ای سه‌بار و هر بار هم 30 تا 40 دقیقه ورزش می‌کنند همانند افراد نرمال باید انرژی دریافت کنند یعنی به ازای کیلوگرم وزن بدنشان، باید 25 تا 35 کیلوکالری دریافت ‌کنند و همچنان که ورزش شدیدتر می‌شود
مجموع تعداد صفحات این تحقیق:4

:::برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file47_1820102_3866.zip14.6k





بسته ویژه افزایش قد

بسته ویژه افزایش قد این متد توسط دکتر فلیپ میلر ابداع شده ایشان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین متخصص درمان های طبیعی است. این تمرینات ورزشی برای بعد از بسته شدن صفحات رشد در نظر گرفته شده است که موجب افزایش قد شما به میزان پنج تا دوازده سانتی متر می شود. تمرینات ورزشی این متد ضمن رفع مشکلات ستون فقرات به تدریج با افزایش ضخامت دیسک های غضروفی که بین 25 مهره کمر قرار گرفته اند موجب افزایش قد می شود.به طور مثال وقت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان