دانلود مستقیم

طرح های توجیهی,تحقیق های آماده و فایل های ویژه

لیست کامل طرح های توجیهی

تحقیق آماده روان شناسی یادگیری

تحقیق آماده  روان شناسی یادگیری

فایل تحقیق آماده با موضوع روان شناسی یادگیری را می توانید از طریق گزینه هایی که در قسمت پایینی صفحه قرار داده شده دریافت کنید.برای دانلود فایل این مقاله آماده که با فرمت ورد(word) و با پسوند Doc و کاملا قابل ویرایش با فرمت مناسب برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان تهیه شده لازم است در ابتدا از قسمت پایین پس از وارد کردن ایمیل پرداخت اینترنتی را انجام داده سپس لینک دانلود مقاله روان شناسی یادگیری را مشاهده و همچنین یک نسخه از لینک دانلود تحقیق روان شناسی یادگیری

که به صورت اختصاصی برای شما پس از پرداخت ساخته شده برایتان به آدرس ایمیلی که قبل از پرداخت وارد کرده اید ارسال خواهد شد.این مقاله کاملا جامع و کامل می باشد و برای ارائه به اساتید،معلمان و همچنین افزایش معلومات مناسب می باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این تحقیق را مشاهده کنیم.

در این قسمت شما صرفا بخش ابتدایی این تحقیق آماده را مشاهده می کنید همانطور که می دانید چون این قسمت از تحقیق از فایل ورد کپی شده در آن احتمالا بهم ریختگی فونت ها و یا همخوانی نداشتن مطالب و همچنین نداشتن تصاویری که احتمالا در فایل ورد اصلی موجود است باعث می شود زیبایی فایل اصلی را نداشته باشد برای مشاهده بهترین کیفیت و مطالب به طور کامل ابتدا مبلغ را از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید و سپس فایل اصلی را دریافت کنید
:::قسمت ابتدایی تحقیق روان شناسی یادگیری(صرفا جهت اطمینان) برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::

درآمدی بر روان شناسی یادگیری

مشخص نیست که روان  شناسی از چه زمانی به طور رسمی رشته ای علمی شناخته شد ، اما پژوهشهای روان شناختی از اواخر قرن نوزدهم آغاز شد . ویلهلک نخستین آزمایشگاه روان شناسی را در 1987 در آلمان  و ویلیام جیمز چهارسال زودتر آزمایشگاه خود را در هاروارد ایجاد کرده بود .

پویایی آزمایشگاه روان شناسی ، استقلال از فسلفه  و نظریه  پردازیهای فیلسوفان  را به ارمغان  آورد . و ونت در کتابی با عنوان اصل روان شناسی فیزیولوژیک ، موضوع  روان شناسی را مطالعه ذهن  معرفی کرد و فرآیندهای مورد بررسی در روان شناسی را مهرکرمای کنترل شده  و پاسخهای قابل اندازه گیری دانست که  با آزمایش و درون نگری به دست می آید .

 ساختارگرایی .و کارکردگرایی

دومکیت  معروف ساختارگرایی و کارگرایی با شروع قرن بیستم شکل گرفت  .

ادوارد تیچنر ( 1867 ـ 1927 ) از شاگردان وونت  بود که مکتب روان شناسی او به ساختارگرایی شهرت یافت  . ساختارگرایی ترکیبی است  از تداعی گرایی و روش تجربی .

دیدگاه  تداعی گرایی بر این  باور بود که ضمیر خودآگاه انسان ، حوزه مناسبی برای بررسی علمی است  . بمنظور بررسی پیچیدگی های ذهن ، این تداعیها تجزیه می شوند و آنگاه  هر مفهوم   به صورت منفرد مطالعه می شود .

روش تجربی مورد استفاده تیچنرهمانند وونت ، روش درون نگری بود که نوعی تحلیل خود است در این روش شرکت کنندگان  بطور شفاهی به گزارش کردن تجاربی می پردازند که اندکی قبل در معرض آن  قرار گرفته بودند و از افراد خواسته می شود که آنچه در مواجهه با اشیاء یا رویداد تجربی کرده اند ، گزارش کنند و آن پدیده را تفسیر نکند بعبارت دیگر از دانش خود درباره  آن شیء یا رویداد استفاده نکنند .

روش درون  نگری ، اغلب دشوار غیرواقعی است زیرا به سختی می توان  انتشار داشت که افراد ، معانی را نادیده  بگیرند ، زیرا ذهن انسان طوری سازمان نیافته است  که اطلاعات را بطور دقیق دسته بندی کند .

شکل دیگر اینست  که ساختارگرایان ، تداعی مفاهیم  را مطالعه کرده اند اما درباره اینکه  این تدعیها  چگونه  بودجود می آیند ، کمتر بحث کردند ، اگرچه  درون نگری ، روش مناسبی در مطالعه فرآیندهای ذهنی برتر ، مانند استدلال و حل مسئله  این فرآیندها از احساس و ادراک  فوری کاملا متفاوت اند.

 

کارکرد گرایی ویلیام جیمز

در مکتب کارکردگرایی فرض بر این است که فرایندهای ذهنی و رفتارهای موجود زنده  به او در انطباق با محیط کمک می کنند . این مکتب فکری در دانشگاه  شیکاگو  با کارجان دیولی ( 1900) ویلیام جیمز و آنجل ( 1907 ) توسعه یافت .

ویلیام جیمز از تاثیرگذارترین  نظریه پردازان  این مکتب است  که کار مهم او در روان شناسی تالیف دو جلد کتاب با عنوان  اصول روان شناسی است که خلاقان بعنوان  کتاب درسی چاپ شد . او تجربه گرایی بود که  باور داشت  تجربه ، نقطه شروع  بررسی تفکر است . او بر این باور بود که  مفاهیم ساده ، رونوشتی منفعل از درون داده های محیطی نیستند ، بلکه  محصول افکر و تفکر انتزاعی انسان هستند .

از نظر دیویی فرآیندهای روان شناختی را نمی توان به اجزائی جدا از هم تقسیم کرد . از نظر او ضمیر خودآگاه  را باید منظری کل نگر بررسی کرد محرک و پاسخ  نقطه یابی را توصیف می کنند که بوسیله اشیاء و رویدادها  ایفا شده است ، ولی این نقشها را نمی توان از واقعیت کلی آنها جدا کرد .

افکار کارکرد گرایان  متاثر ازآرائ داروین  درباره تکامل بوده و سودمندی فرایندهای ذهنی در کمک به موجود زنده در انطباق با محیط و حفظ بقا را مطالعه کردند .


مجموع تعداد صفحات این تحقیق:37

:::برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file5_1816084_4961.zip45.9k





بسته ویژه افزایش قد

بسته ویژه افزایش قد این متد توسط دکتر فلیپ میلر ابداع شده ایشان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین متخصص درمان های طبیعی است. این تمرینات ورزشی برای بعد از بسته شدن صفحات رشد در نظر گرفته شده است که موجب افزایش قد شما به میزان پنج تا دوازده سانتی متر می شود. تمرینات ورزشی این متد ضمن رفع مشکلات ستون فقرات به تدریج با افزایش ضخامت دیسک های غضروفی که بین 25 مهره کمر قرار گرفته اند موجب افزایش قد می شود.به طور مثال وقت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان