لیست کامل طرح های توجیهی

تحقیق آماده بسته‌بندي و نفش آن در صادرات

تحقیق آماده   بسته‌بندي و نفش آن در صادرات

فایل تحقیق آماده با موضوع بسته‌بندي و نفش آن در صادرات را می توانید از طریق گزینه هایی که در قسمت پایینی صفحه قرار داده شده دریافت کنید.برای دانلود فایل این مقاله آماده که با فرمت ورد(word) و با پسوند Doc و کاملا قابل ویرایش با فرمت مناسب برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان تهیه شده لازم است در ابتدا از قسمت پایین پس از وارد کردن ایمیل پرداخت اینترنتی را انجام داده سپس لینک دانلود مقاله بسته‌بندي و نفش آن در صادرات را مشاهده و همچنین یک نسخه از لینک دانلود تحقیق بسته‌بندي و نفش آن در صادرات که به صورت اختصاصی برای شما پس از پرداخت ساخته شده برایتان به آدرس ایمیلی که قبل از پرداخت وارد کرده اید ارسال خواهد شد.این مقاله کاملا جامع و کامل می باشد و برای ارائه به اساتید،معلمان و همچنین افزایش معلومات مناسب می باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این تحقیق را مشاهده کنیم.

در این قسمت شما صرفا بخش ابتدایی این تحقیق آماده را مشاهده می کنید همانطور که می دانید چون این قسمت از تحقیق از فایل ورد کپی شده در آن احتمالا بهم ریختگی فونت ها و یا همخوانی نداشتن مطالب و همچنین نداشتن تصاویری که احتمالا در فایل ورد اصلی موجود است باعث می شود زیبایی فایل اصلی را نداشته باشد برای مشاهده بهترین کیفیت و مطالب به طور کامل ابتدا مبلغ را از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید و سپس فایل اصلی را دریافت کنید
:::قسمت ابتدایی تحقیق بسته‌بندي و نفش آن در صادرات(صرفا جهت اطمینان) برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::

بسته‌بندي و نفش آن در صادرات

مقدمه :

نقش بسته‌بندي بعنوان يكي از ابزارهاي مهم ارزيابي، سالهاست كه آشكار شده است و شركتهاي مختلف و همچنين دولتها، براي افزايش توان رقابت خود در بازارهاي بين المللي به آن توجه بسيار نموده‌اند. در اين مجموعه درسها، به اصول و مباني طراحي بسته‌بندي و همچنين عوامل مؤثر در موفقيت يك طرح و همچنين مواد و تكنولوژي‌هاي مربوط پرداخته شد. لازم به تذكر است كه محور درسها، بر اساس وجود يك وضعيت عادي در شرايط استاندارد جهاني بنا شده است. بدين نحو كه شرايط رقابت در بازار آزاد، و سيستم توزيع بصورت فروشگاههاي بزرگ (سوپر ماركت) در قيمت خرده فروشي مطرح بوده و بر خلاف وضعيت قبلي در كشور، كه هنگام مراجعه خريدار به فروشگاه، كالاي مورد نظر از فروشنده درخواست مي‌شود، در شراط فرضي، كالا، در قفسه‌هاي فروشگاه جاي گرفته و خريدار، در حين حركت در فروشگاه، محصول را مشاهده و اقدام به خريد مي‌نمايد و نفش فروشنده صرفاً بعنوان صندوقدار و همچنين خرده فروش حداكثر به اداي توضيحات در موارد استثنايي و به درخواست خريدار صورت مي‌گيرد. در اين حالت بسته‌بندي نقش معروف خود يعني فروشنده خاموش را بعهده دارد.

1ـ بسته‌بندي چيست؟

ـ بسته‌بندي چهره كالاست زيرا خريدار از طريق بسته‌بندي محصول را شناسائي مي‌كند.

ـ بسته‌بندي پيام توليد كننده را به خريدار مي‌رساند و بين آنها ارتباط برقرار كرده و اطلاع رساني مي‌كند.

ـ بسته‌بندي به محصول شخصيت مي‌دهد.

ـ بسته‌بندي نگاهدارنده و محافظ كالا در برابر عوامل زير مي‌باشد :

ـ ضربه

ـ رطوبت و شرايط اقليمي

ـ بوها وگازها

ـ ارتعاش

ـ ميكروارگانيسم‌ها

ـ فشار

ـ متلاشي‌ شدن

ـ حشرات

ـ بسته‌بندي چراغ قرمزي براي توقف عابران در برابر ويترين است

ـ بسته‌بندي در حمل و ذخيره سازي كالا مؤثر است

علاوه بر خصوصيات فوق، بسته‌بندي در مواردي نيز بعنوان وسيله نگهداري بعضي اجناس پس از مصرف شدن محتواي اصلي خود كاربرد مجدد پيدا مي‌كند كه نمونه اين نوع بسته‌بندي جعبه كفش و قوطي‌هاي بزرگ فنري شكلاتهاي گرانقيمت است.

وظيفه اصلي بسته‌بندي، حفظ محصول درون خود است اما بعنوان يك عامل بازاريابي، در ميان پنج P بازاريابي، هر روز ار اهميت بيشتري برخوردار مي‌شود.

PRODUCT ( محصول)

PRICE ( قيمت)

PROMOTION ( توسعه فروش)

PLAEC (POSITIONING) ( مكان و موقعيت‌يابي)

PACKAGING (بسته‌بندي)

 

 

 

 

 

بسته‌بندي‌هاي مصرفي و روشهاي جمع آوري نيازهاي مصرف كنندگان

علت وجودي بسته‌بندي برآوردن تعدادي از نيازمنديها و خواسته‌هاست. از ميان اين خواسته‌ها آن تعداد را كه مهم و قابل مطرح كردن است را بيان مي‌كنيم :

ـ تاهنگامي كه محصولات بسته‌بندي شده به صورت يك جا و به تعداد در يك بسته هستند بايد از كميت و كيفيت محصولات مراقبت به عمل آيد. اين دسته مراقبت‌ها شامل مراقبت در حين جابه جايي، انبارداري، حمل و نقل و تنش‌هاي فيزيكي، مكانيكي، شيميايي و عوامل ميكروبيولوژيكي مي‌باشد، و اثرات به شرح ذيل براي مصرف كننده قابل اهميت است :

ـ موجب تأمين آرامش فكري و اطمينان براي مصرف كننده مي‌گردد.

ـ طرز بسته‌بندي و طراحي روي جلد بايد به گونه‌اي باشد كه مصرف كننده به آن محصول علاقه مند شود، مثلاً راحت باز شدن، لبه‌هاي قابل بسته شدن مجدد، مكانيزم لبه‌هاي چفت شو، تمام عوامل آمده در بالا بستگي به ميزان مصرف محصول و شرايط ديگر دارد.

ـ حصول اطمينان از زدن چسب مناسب بيانگر اطلاعات لازم و كافي در مورد شكل، نوع، اندازه و رنگ محصول براي مصرف كننده است. بر روي اين بر چسب بايد از ارايه تبليغات غير ضروري پرهيز كرد.

ـ يكي ديگر از اهدافي كه بايد توسط بسته‌بندي ارايه شود، برآوردن نظرات هيأت مديره شركت توليد كننده آن است. بر روي بسته‌بندي‌ها بايد كدهايي ارايه شوند كه توسط ماشين‌هاي الكترونيكي قابل خواندن باشند. اين كدگذاري عمليات مديريت، فروش و پخش محصول را خودكار مي‌كند.

ـ بسته‌بندي بايد بيانگر تمايل سازنده به استفاده از موادي باشد كه آلودگي كمتري را براي محيط زيست دارد.

تمايل به انتخاب نوعي خاص از بسته‌بندي و قابل توجه بودن آن هنگام انتخاب بسته‌بندي براي نوعي خاص از مواد (مثلاً مواد مصرفي يا غذايي) عوامل متعددي بايد مد نظر قرار بگيرند. هنگام انتخاب نوع بسته‌بندي براي محصولي خاص محاسبه عوامل تأثير گذار مثل رقابتي بودن محصول يا تنش‌هايي كه محصول طي حمل و نقل و جا به جايي بايد متحمل شود، حائز اهميت است. مسأله ديگري كه جزء مسائل عمومي است،‌ ولي حائز اهميت است مسأله طراحي و شكل بسته است.

دلايل انتخاب نوعي خاصي از بسته‌بندي تابع اندازه آن و ديگر موارد آمده در زير است:

الف ـ توجه به  بازاري كه محصول براي آن عرضه مي‌شود. يك نوع هماهنگي و همخواني بايد ميان ميزان مصرف محصول در محل عرضه و مدت زماني كه از هنگام باز شدن در بسته‌بندي تا مصرف كامل آن به طول مي‌انجامد، وجود داشته باشد. به همين علت است كه محصولات در بسته‌بندي‌هايي به اندازه‌هاي متفاوت عرضه مي‌شوند. اين تفاوت در اندازه بسته‌بندي‌ها هنگامي تشديد مي‌شود كه بخواهيم محصول را براي محلهاي مصرف متفاوتي مثل بيمارستانها، كارخانجات، رستوران‌ها و خانواده‌هاي پرجمعيت يا اشخاص منفرد ارايه دهيم.


مجموع تعداد صفحات این تحقیق:45

:::برای مشاهده فایل کامل و اصلی تحقیق در فرمت ورد پرداخت کنید:::


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file68_1792504_1997.zip54.8k





بسته ویژه افزایش قد

بسته ویژه افزایش قد این متد توسط دکتر فلیپ میلر ابداع شده ایشان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین متخصص درمان های طبیعی است. این تمرینات ورزشی برای بعد از بسته شدن صفحات رشد در نظر گرفته شده است که موجب افزایش قد شما به میزان پنج تا دوازده سانتی متر می شود. تمرینات ورزشی این متد ضمن رفع مشکلات ستون فقرات به تدریج با افزایش ضخامت دیسک های غضروفی که بین 25 مهره کمر قرار گرفته اند موجب افزایش قد می شود.به طور مثال وقت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 35,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه